Сценарії

Захоплення прапора.

У центрі майданчика встановлений прапор. Завдання – захопити прапор і доставити його на свою базу, або вразити всіх гравців супротивника. Перемагає команда яка змогла захопити прапор і доставити його на свою базу, або у якої залишилися в живих гравці. Якщо за ігровий час обом командам не вдалося захопити прапор або повністю вразити команду супротивника – присуджується.

Поразка.

Інша популярна різновид Захоплення прапора називається Поразка. Це дуже проста гра. Кожна команда пробує вразити всіх супротивників.

Команда, яка втратила всіх гравців програє гру. Час: коротке (5-10 хвилин), тому що зазвичай грається з обмеженим числом гравців в кінці ігрового дня.

Тактикою тут є: отримання, принаймні, переваги два до одного проти одного з супротивників. Двом, слід узяти гору над одним, а потім перейти до наступного противнику.

Один прапор.

Цей різновид гри передбачає наявність лише одного прапора в центрі поля. Кожна команда стартує на однаковій відстані від прапора.

Мета гри: захопити прапор і рухаючись через ряди противника поставити прапор на його базі. Це як у футболі рухатися до воріт, які вони захищають.

Правила ті ж, що й Захоплення прапора. Єдиною різновидом гри може бути правило – утримати прапор у команді (без його втрати) поки не скінчиться час гри. Рекомендований час: від 10 до 20 хвилин.

Ці ігри зазвичай проводяться в кінці дня, коли залишилося небагато гравців. Тактика: Багато команд вибирають перед початком гри одного або двох людей хто захопить прапор.

Вони навіть можуть відкласти зброю і тільки бігти до прапора. Якщо один захоплює прапор, він може принести його назад, де його інша команда зміцнилася.

Потім команда перегрупуються і намагається атакувати знову. (Ця тактика не підходить в тих випадках, коли відповідно до правил Ви не можете рухатися з прапором тому.)

Після того, як команда перегрупуються, вона настає і вражає супротивника, поки прапор не буде встановлено на базі противника.

Полонені.

Гравці повинні врятувати захоплених товаришів. Кількість команд-2. Необхідна зона кожної команди для початку гри і зона для полонених під зони початку гри кожною команди.1 варіант – всі гравці команди суперника знаходяться у вашій зоні полонених.2 варіант – велика частина гравців суперника знаходиться у ваше зоні полонених після оканчании часу гри.

Сама краща тактика: вразити-тікати. Коли ви трохи постріляли краще втекти. Охорона повинна бути розміщена у вашій зоні полонених, вона повинна запобігти можливості осаливания полонених.

Якщо суперник недалеко від полоненого, ви повинні бути готові вразити полоненого, якщо він входить в гру. Коли осалил полоненого будьте готові, що він також може осалить своїх товаришів, щоб вони знову увійшли в гру. Полонені, – будьте готові відразу вступити в гру, після того, як вас осалил.

Лисиця і Гончі.

Іноді такий сценарій називають Гончі і Кролики, коли два або три гравці переслідуються іншими. Зазвичай команда Лис стартує перший і йде зі своєї бази прапора перед стартом інших гравців, що в цілому робить гру більш цікавою для обох команд.

Лисиці виграють, якщо вони вразили всіх Гончих, а Гончі виграють при ураженні всіх Лис.Час гри: 15-20 хвилин.Тактика: команда Лис може кружляти невиявленої навколо бази Гончих і влаштовувати на них засідки.

Команда Лис часто направляється в густий чагарник, де їх важко виявити і влаштовує там засідку. Лисицям важко виграти відкриту перестрілку тому їх менше. Гончі воліють розтягувати свої ряди поки не знайдуть Лисицю, потім вразити її всією командою і далі шукати наступну.

Для Гончих дуже важливо тримати зв’язок між собою, для того щоб дати знати іншим членам команди про знайдену Лисиці.

Хижак.

Гравець, вражений командою Лис сам стає Лисицею. Інакше кажучи, коли Гонча вражена, вона стає Лисицею і команда Лис зростає. При повторному ураженні Лисиці гравець вибуває з гри.

Правило двох поразок дозволяє тим, хто грає Лисицю спочатку так само залишатися на полі аж до двох поразок. Гра продовжується до тих пір, поки всі Гончі або Лисиці не будуть вибиті.

Тактика: команда Лис повинна збільшуватися наскільки можливо швидко, а значить і грати відповідно. Також фактор несподіванки може раптово додати кілька гравців у команду Лис.

Пінк.

Починається з двома основними командами, що мають нарукавні пов’язки різних кольорів. Рекомендований час: 20 хвилин при 40 гравців, 35 хвилин при більшій кількості.

Кожна команда має базу з прапором, яку потрібно захищати і мета захопити і утримати прапор супротивника. На початку гри рожеві можуть перебувати в будь-якій частині поля, так як вони мають попередній старт.

Кожен гравець будь-якої команди, вражений рожевими, йде з поля, отримує рожеву пов’язку і повертається в гру. У рожевих немає своєї бази прапора. Будь-яка з трьох команд може виграти, захопивши і утримавши прапор.

Уражені в перший раз будь-який з основних рожевих виходять з поля, а потім повертаються в гру. Решта рожеві при ураженні вибувають з гри. Тактика: дві основні команди прагнуть захопити прапор наскільки можливо швидко, тому що їх кількість зменшується, а рожевих ставати все більше.

Коли команда рожевих ставати сильною, вони можуть захопити будь прапор і виграти гру тому основні команди ослаблені. Основні рожеві можуть зробити засідку на одну з команд і вразити наскільки можливо багато гравців після початку гри, тому що навіть у разі поразки обох рожевих вони повторно можуть вийти на поле з усіма гравцями, кого вони вже вразили.

Тор Gun.

В кінці дня, гравці, що залишилися розводяться на поле в різні місця. Мета гри: залишитися останнім не ураженим учасником. Переможець і є Top Gun (термін означає високу особисте військову майстерність).

Час гри: (5-10 хвилин). Тактика: деякі гравці чекають, поки не побачать двох гравців, що стріляють один в одного. Потім вони підкрадаються до одного з них і легко вибивають його з гри.

Інші ж просто ховаються і дають можливість іншим гравцям вражати один одного, а потім виходять з укриття і дивляться, що вони будуть робити далі.

Звільнення заручника. Час гри – 30-45 хв.


Гравці діляться на команди в співвідношенні приблизно – 1:2.
Менша за кількістю гравців команда займає оборону в будь-якому будинку чи бункері.
Один з гравців штурмує команди (заручник) знаходиться в будівлі і не озброєний.
Завдання штурмує команди – звільнити заручника з рук команди.
Завдання гравців – утримати заручника в будинку до повної поразки штурмує команди або знищити заручника в разі, якщо гравець штурмує команди зумів вивести його з будівлі.

Команда не дозволяється стріляти в заручника, поки він знаходиться в будівлі. Вивести заручника з будівлі може тільки гравець штурмує команди.
Якщо заручник виведений з будівлі йому може бути виданий маркер.
Перемагає команда, якщо змогли утримати заручника протягом ігрового часу або знищити штурмує команду, або знищити заручника за межами будівлі

.
Штурмуючі команда перемагає, якщо виводить заручника з утримуваного будинку і доводить його до своєї бази, або повністю знищує команду. Нічия в даному сценарії неможлива.

Розвідка боєм.

Час гри – 40-60 хв. Вибираються 5-6 гравців – розвідники, решта охорона.
Завдання охорони – не допустити проникнення розвідників на територію, що охороняється і зберегти секретний пакет.


Завдання розвідки – розробити план проникнення на об’єкт, що охороняється, пробратися на територію, що охороняється і захопити секретний пакет.Охорона до моменту виявлення розвідки, знаходиться в режимі патрулювання і не сидить у засідці. Поруч із секретним пакетом дозволяється знаходиться тільки одному гравцеві. Решта гравців охороняють периметр. Якщо охорона помітила розвідку або розвідка вступила в бій, охорона діє на свій розсуд, але не переміщує секретний пакет.Перемагає команда у якої виявиться секретний пакет або знищила противника.Варіант нічиї в даному сценарії не можливий.

Вбивство президента або ескорт. Час гри – 30-45 хв.Гравці діляться на 2 команди у співвідношенні приблизно 1:2.
Один гравець призначається “президентом “.Велика команда – охорона “президента “Менша команда – кілери.
Завдання охорони доставити “президента” цілим і неушкодженим в точку призначення. “Президент”не має зброї. “Президенту” дозволяється бігти до точки призначення, якщо його охорона, яка в продовженні гри повинна знаходитися від нього не далі 3-х метрів, вражена.

Завдання групи – вразити “президента”. Перемагає охорона, якщо “президент «доставлений в точку призначення. Перемагає команда, якщо “президент” вражений.
Варіант нічиї в даному сценарії неможливий.

Залишитися в живих. Час гри – до 60 хв.Кожен гравець грає сам за себе.Всі гравці збираються в центрі майданчика.
По 1-му сигналом гравці розбігаються і займають позиції. Стріляти один в одного не можна. Час на заняття позиції – 3 хв.
За 2-му сигналом гравці стартують зі своїх позицій.Мета гри вразити всіх. Перемагає єдиний вцілілий на полі бою гравець.

Термінатор.

Час гри 20-30 хв. Один з гравців призначається Термінатором. Термінатор вважається ураженим тільки при ураженні в кисть руки нижче зап’ястя (рукавичка), в якій знаходиться маркер або в сам маркер. Решта гравців визнаються ураженими відповідно до звичайних правил. Гра закінчується, коли уражений Термінатор або всі інші гравці.

Бандитські розборки.

Час гри 20-30 хв. Один з гравців призначається Термінатором.
Термінатор вважається ураженим тільки при ураженні в кисть руки нижче зап’ястя (рукавичка), в якій знаходиться маркер або в сам маркер.

Решта гравців визнаються ураженими відповідно до звичайних правил. Гра закінчується, коли уражений Термінатор або всі інші гравці.

Безсмертні.

Час гри 20-30 хв. Один з гравців призначається Термінатором. Термінатор вважається ураженим тільки при ураженні в кисть руки нижче зап’ястя (рукавичка), в якій знаходиться маркер або в сам маркер.

Решта гравців визнаються ураженими відповідно до звичайних правил. Гра закінчується, коли уражений Термінатор або всі інші гравці.

Засідка.

Час гри – 20-30 хв. Гравці діляться на 2 команди у співвідношенні приблизно 1:2.
Велика команда рухається за відомим маршрутом зі своєї бази в кінцеву точку використовуючи транспорт (автомобіль, квадроцикл, та ін.)

Менша команда влаштовує по шляху проходження засідку (місце засідки невідомо для 2 команди).
Завдання більшої команди – дістатися до кінцевої точки разом з хоча б одним транспортом.

Завдання меншою команди – вразити супротивника і не дати транспорту дістатися до кінцевої точки (захопити транспорт).Перемагає команда виконала своє завдання. Варіант нічиї в даному сценарії неможливий.

Меншою команді для організації засідки перед початком гри відводиться 15 хв. на підготовку. Дозволяється ставити перешкоди (колоди, бочки, щити та інше) по шляху проходження колони.